Csokorba szedtük a 14 NAPOS ELÁLLÁSI JOG gyakorlásának legfontosabb pontjait. A részletes jogi hátteret megtalálod az "ÁSZF" 7. pontja alatt!
Mit is jelent az "elállási jog"?
- Vásárlóként 14 nap áll rendelkezésedre, hogy elállj a szerződéstől, azaz visszaküld a nem kívánt terméket részünkre.
Mikortól indul a 14 nap?
- A csomag átvátelének napja az első nap.
Milyen indokkal küldhető vissza a termék?
- Nem vagy köteles megindokolni, hogy miért nem tartasz igényt termékünkre, viszont visszajelzésed fontos számunkra, ezért kérünk írj egy rövid e-mailt címünkre: info@lilamacska.hu. Köszönjük!
Milyen módon közölheted velünk szándékodat?
- Találsz egy letölthető nyilatkozat mintát az "Elállási nyilatkozat" menüpont alatt, melyet kitöltve, e-mailben juttathatsz el hozzánk: info@lilamacska.hu.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
- A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.
Milyen címre küldheted vissza a terméket?
- Kérlek erre a címre küld vissza a terméket:
- Lila Macska
- Szász Emőke részére
- 1135 Budapest
- Frangepán utca 83/b
Milyen esetben nem érvényesíthető az elállási jog:
- nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása
alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak; - a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a
teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; - olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem
befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; - romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő
felbontása után nem küldhető vissza; - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a
piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a
szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót
sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha
az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta; - hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés,
étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben
meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; - a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett,
előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak
tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
Mikor térítjük vissza a termék árát?
- A visszafizetésre a termék visszaérkezése után kerül sor.
A vásárláshoz kapcsolódó szállítási költség vissza lesz fizetve?
- A vásárláshoz kapcsolódó kiszállítási költség nem visszatérítendő.
Ha úgy gondolod, hogy ez az összefoglaló még niytva hagyott néhány kérdést, a továbbiakról tájékozódhatsz az "ÁSZF"-ben, vagy írj nekünk e-mailt-t az info@lilamacska.hu címre.