Weboldalunk sütiket használ a jobb böngészési élmény érdekében.

Az elfogadásukkal segítesz minket abban, hogy személyre szabott tartalmakat és szolgáltatásokat nyújthassunk Neked. A sütikről bővebb tájékoztatást az 
adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.

Hogyan küldheted vissza?

Csokorba szedtük a 14 NAPOS ELÁLLÁSI JOG gyakorlásának legfontosabb pontjait. A részletes jogi hátteret megtalálod az "ÁSZF" 7. pontja alatt!

Mit is jelent az "elállási jog"?

  • Vásárlóként 14 nap áll rendelkezésedre, hogy elállj a szerződéstől, azaz visszaküld a nem kívánt terméket részünkre.

Mikortól indul a 14 nap?

  • A csomag átvátelének napja az első nap.

Milyen indokkal küldhető vissza a termék?

  • Nem vagy köteles megindokolni, hogy miért nem tartasz igényt termékünkre, viszont visszajelzésed fontos számunkra, ezért kérünk írj egy rövid e-mailt címünkre: info@lilamacska.hu. Köszönjük!

Milyen módon közölheted velünk szándékodat?

  • Találsz egy letölthető nyilatkozat mintát az "Elállási nyilatkozat" menüpont alatt, melyet kitöltve, e-mailben juttathatsz el hozzánk: info@lilamacska.hu.

Kit terhel a visszaküldés költsége?

  • A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.

Milyen címre küldheted vissza a terméket?

  • Kérlek erre a címre küld vissza a terméket: 
    • Lila Macska
    • Szász Emőke részére
    • 1135 Budapest
    • Frangepán utca 83/b

Milyen esetben nem érvényesíthető az elállási jog:

  • nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása
    alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
    szabtak;
  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a
    teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
    egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem
    befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő
    felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a
    piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a
    szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót
    sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha
    az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés,
    étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben
    meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett,
    előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak
    tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Mikor térítjük vissza a termék árát?

  • A visszafizetésre a termék visszaérkezése után kerül sor.

A vásárláshoz kapcsolódó szállítási költség vissza lesz fizetve?

  • A vásárláshoz kapcsolódó kiszállítási költség nem visszatérítendő.

Ha úgy gondolod, hogy ez az összefoglaló még niytva hagyott néhány kérdést, a továbbiakról tájékozódhatsz az "ÁSZF"-ben, vagy írj nekünk e-mailt-t az info@lilamacska.hu címre.

 

Az oldal tetejére