FIZETÉS:
1. Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén lehetőséged van utalással fizetni a rendelést. Az utaláshoz szükséges információkat:
- Név: Lengyelné Szász Emőke
- Bank neve: Unicredit Bank
- Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
- Közlemény: a leadott rendelésed száma.
Amennyiben ragaszkodsz a bankkártyás fizetéshez, úgy kérd ügyfélszolgálatunktól a rendelés törlését e-mailben az info@lilamacska.hu e-mail címen.
2. Átutalással fizetnék, hová utaljak?
Az utaláshoz szükséges információkat:
- Név: Lengyelné Szász Emőke
- Bank neve: Unicredit Bank
- Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
- Közlemény: a leadott rendelésed száma.
3. Külföldi bankszámláról utalnék. Lehetséges?
Igen, lehetséges! Az utaláshoz szükséges információk:
- Név: Lengyelné Szász Emőke
- Bank neve: Unicredit Bank
- IBAN: HU25-10918001-00000160-16030001
- Közlemény: a leadott rendelésed száma.
4. Mikor kapom meg a számlát a rendelésről?
A számlát elektronikusan küldjük e-mailben a csomag feladásakor, a Billingo számlázó rendszerén keresztül.
5. Nem kaptam meg a számlát. Lehet pótolni?
Igen. Ebben az esetben kérlek írj nekünk e-mailt az info@lilamacska.hu címre.
6. Mivel tudok fizetni a futárnak?
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési mód is rendelkezésedre áll.
SZÁLLÍTÁS:
1. Van-e szállítás külföldre?
Nem! Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk.
2. Ha az MPL futár nem talál otthon, újra megkísérli a kiszállítást?
Igen! Amennyiben az első kísérlet sikertelen, akkor a küldemény érkezéséről értesítőt hagynak a helyszínen, majd a következő munkanapon ismét megpróbálják a kiszállítást. Ha ez második alkalommal sem sikerül, akkor ismételten értesítőt kapsz, melyen fel van tűntetve az a postafiók, ahol a csomagodat átveheted. Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.
3. Ha nem tudtam házhozszállításnál átvenni a csomagomat a 2 kísérlet után, hová mehetek a csomagomért?
Ha a csomagátvétel a második alkalommal sem sikerül, akkor ismételten értesítőt kapsz, melyen fel van tűntetve az a postafiók, ahol a csomagodat átveheted. Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.
4. Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a csomagot?
Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.
5. Hol tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
MPL-es kiszállítás esetén az alábbi linken követheted nyomon a csomagodat: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Foxpost-os kiszállítás esetén az alábbi linken követheted nyomon a csomagodat: https://foxpost.hu/csomagatvetel
6. Mire figyeljek a csomag átvételekor?
Ha a csomag sérülten, bontott állapotban érkezik, mindenképp bontsd ki a csomagot a futár jelenlétében, mert csak így van alkalom hivatalos jegyzőkönyv rögzítésére. Amennyiben maga a termék(ek) is sérült(ek), kérlek készíts képeket a sérült darabokról és jegyzőkönyvről, és mielőbb juttasd el ügyfélszolgálatunknak a következő e-mail címre: info@lilamacska.hu.
7. Mi a teendőm, ha sérült vagy hibás terméket kaptam?
Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomokat tapasztalsz a csomagoláson, akkor kérlek a fenti 6. pontban leírtak szerint járj el!
Ellenben, ha a csomagoláson nem, de kibontás után a terméken sérüléseket tapasztalsz, készíts fotót, és mihamarabb küld el ügyfélszolgálatunknak az info@lilamacska.hu címre.
VÁSÁRLÁS:
1. Leadhatom a rendelésemet telefonon?
Az új adatkezelési előírásoknak megfelelően csak olyan magánszemélyek adatait rögzíthetjük, akik előzetesen már hozzájárultak ehhez és elfogadják az Adatkezelési tájékoztatónkat (pl. már vásároltak webáruházunkból). Természetesen vevőszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésedre, ha valamilyen technikai segítségre van szükséged.
2. Vásárolhatok regisztráció nélkül?
Igen, a vásárlás lehetséges regisztráció nélkül. Viszont mindenképpen javasoljuk a regisztrációt, hiszen így rendelésed állapotváltozása nyomon követhető.
3. Meddig és hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
A rendelés módosításához kérlek minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail-ben (info@lilamacska.hu) vagy akár telefonon (30/65-44-745). Kollégáink tudnak majd tájékoztatást adni arról, hogy a kívánt módosítás lehetséges-e még.
4. Tudom törölni a rendelésemet?
A rendelés törléséhez kérlek minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail-ben (info@lilamacska.hu) vagy akár telefonon (30/65-44-745). Kollégáink tudnak majd tájékoztatást adni arról, hogy a törlés lehetséges-e még.
5. Mi a teendőm, ha elindult a csomagom, de meggondoltam magam?
Amennyiben vásárlás után meggondoltad magad, de csomagod már úton van, kérlek mindenképp jelezd írásban elállási szándékodat ügyfélszolgálatunknak az info@lilamaska.hu e-mail címre. Így kérhetjük az érintett futárcégtől a csomag visszafordítását. Ha előre fizettél, az összeg visszatérítésére a csomag raktárunkba történő visszaérkezése után kerül sor. Mivel a szállítási megbízás megtörtént, és a szállítási költséget a futár cég kiszámlázza, így a visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségekre.